Dag 7: Kanoën op het meer - Reisverslag uit Svenstorp, Zweden van Angelique Klaver - WaarBenJij.nu Dag 7: Kanoën op het meer - Reisverslag uit Svenstorp, Zweden van Angelique Klaver - WaarBenJij.nu

Dag 7: Kanoën op het meer

Blijf op de hoogte en volg Angelique

20 Juli 2017 | Zweden, Svenstorp

Het is prachtig weer vandaag. Na een ontbijt op het terras gingen we op weg naar het meertje (1 km lopen) om te kanoën. Bij het huisje is namelijk een kano inbegrepen. De oranje kano hebben we snel gevonden en na hem naar de waterkant gesleept te hebben stappen we voorzichtig in.
Voor Moo is het een uitdaging om stil te blijven zitten - staan, omdraaien, lopen, zitten en weer staan. Daardoor dreigen we ieder keer weer bijna om te slaan, maar we redden het om de kano stabiel te houden. Het is prachtig op het meer, overal waterlelies en aan de kant mooie huizen in Zweedse stijl.
Nadat we in ruim een uur het hele meer rondgevaren zijn leggen we weer aan en gaan we naar het strandje 100 meter verderop. Hier hebben we lekker in de zon gelegen en Moo heeft takken geapporteerd uit het water.
Het was weer een geslaagde dag in het mooie Svenstorp!