Dag 3 en 4: Västra Torup en Kullaberg - Reisverslag uit Svenstorp, Zweden van Angelique Klaver - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4: Västra Torup en Kullaberg - Reisverslag uit Svenstorp, Zweden van Angelique Klaver - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4: Västra Torup en Kullaberg

Blijf op de hoogte en volg Angelique

17 Juli 2017 | Zweden, Svenstorp

Gisteren (16 juli) regende het en besloten we een wandeling naar het meer te maken waar onze kano ligt. Moo heeft in het meer gezwommen. Thuis gekomen ontdekten we 3 teken. Goed insmeren dus met Deet! Verder hebben we geluierd en wat gelezen.

Vandaag was het weer prachtig weer en zijn we naar de landtong gereden waar Kullaberg op ligt. De hoogste vuurtoren van Zweden torent daar uit boven een woeste rotskust. Na een lunch met vissoep en hotdog reden we verder naar de kustplaatsjes Arild (klein haventje) en Jonstorp (leuk pad naar een steiger in zee).
Tenslotte nog naar een wat grotere kustplaats met een prachtig strand, Ängelholm. Helaas mochten er geen honden op het strand... dus toen maar even door de winkelstraat gewandeld.

Het was een prachtige dag. Tegen de avond viel er een bui. Ach ja, zo gaat dat soms in Zweden.