Dag 14: Geiranger - Gålå - Reisverslag uit Gala, Kroatië van Angelique Klaver - WaarBenJij.nu Dag 14: Geiranger - Gålå - Reisverslag uit Gala, Kroatië van Angelique Klaver - WaarBenJij.nu

Dag 14: Geiranger - Gålå

Blijf op de hoogte en volg Angelique

15 Augustus 2014 | Kroatië, Gala

Vandaag is onze 17-jarige trouwdag!
We zitten een groot deel van de dag in de auto. We vertrokken om 10.00 uit Geiranger. Na wat bergpassen kwamen we in Lom, wat een gezellig dorpje blijkt te zijn. We hebben er tussen de middag
wat gegeten.
We zijn net aangekomen in Gålå (spreek uit: Golo) en net scheen de zon nog, maar nu regent het. Het is ongeveer 17 graden, dus het houdt niet over.
We hebben een prachtig gelegen huisje midden in het bos maar wel erg afgelegen. Er is niets behalve schapen (mehhh) en skiliften. Wifi is er alleen in het hotel 500 meter verderop. Daar zitten we nu, we hebben net wat boodschappen gedaan terwijl de kinderen hier in het hotel zaten. Nu pikken we ze weer op en gaan zo weer terug naar her huisje.
Nou we gaan eens kijken wat we kunnen doen hier in de omgeving (en vooral WAAR...).