Dag 1: De Meern - Hirtshals - Reisverslag uit Hirtshals, Denemarken van Angelique Klaver - WaarBenJij.nu Dag 1: De Meern - Hirtshals - Reisverslag uit Hirtshals, Denemarken van Angelique Klaver - WaarBenJij.nu

Dag 1: De Meern - Hirtshals

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique

02 Augustus 2014 | Denemarken, Hirtshals

Eindelijk is het zover: onze vakantie naar Noorwegen kan beginnen.
Om 7:00 uur knorren we uit de Meern met een vol gepakte wagen weg richting Hirtshals (Noord Denemarken). Het eerste deel van de reis verloopt voorspoedig tot we halverwege Duitsland komen en daar 33 km file voor ons kiezen krijgen. Gelukkig is het heerlijk weer en we halen uiteindelijk ruim op tijd de boot. De boot vertrekt om 21:30 uur en we pikken het laatste beetje zon mee voor zij onder gaat. Snel aan dek om te kijken hoe de boot de haven verlaat.
Daarna heerlijk gegeten (veel vis) in het restaurant, bezoeken we de duty-free shop en uiteindelijk gaan we terug naar onze hut.
Het is net of er maar twee bedden in staan. Na even zoeken blijkt dat de andere twee bedden zich in het plafond bevinden.